Abierta Inscripción “Primeiros Pasos”, Talleres subvencionados por “O Concello de Arteixo“, organizados por la Asociación Daleth en colaboración con el CIM de Arteixo.

primeiros pasos-Arteixo

Primeiros pasos cara un futuro libre de violencia

Programa de 4 Obradoiros vivenciais de Coaching con Pnl, dirixido a mulleres en situación de risco e/ou victimas de xénero. O obxectivo é traballar o fortalecemento a través do empoderamiento persoal, para que poidan saír da situación na que se atopan.

Desenvolveremos ferramentas para o día a día, para poder xestionar mellor as situacións, os medos, poder sacar a mellor versión delas mesmas, conectando cos seus valores persoais, a través de dinámicas, vídeos e reflexións, para crear novos mapas de ruta.

Realizarase nas instalacións do CIM, Av. do Balneario, 10, 15142 Arteixo, en horario de 16.30 a 18.30, comezando o vindeiro xoves 27 de Setembro, 4,18 e 25 de Outubro 2018

Aberto prazo de inscrición.

Organizado polo CIM de Arteixo e a Asociación Daleth, subvencionado por Ou Concello de Arteixo.