#enplantí #enplantú! #enplan persoas.

Sensibilización e Concienciación Social

La sensibilización como medida preventiva es uno de los pilares básicos en los que se pone énfasis. Se enfoca desde la educación colaborado en la creación de bases evolutivas de respeto creando conciencia que ayude a la eliminación  integra de la violencia, en todas sus versiones.   «entendiendo el término Conciencia como «conciencia e influencia en una persona para reconsiderar y percibir». El valor o la importancia de algo «(definición RAE)

Soporte publici 1.A
logotipo_ue__2
EnplantÍ
EnplantÍGal7
EnplantúGal2-PixTeller-269425
img_3794
img_3775
EnplantúGal1-PixTeller-269425
en plan...sin plan
EN PLAN TÚ-2
2
logo xunta
Dalethenplantíenlantú
SOPORTE APOYO 2
Soporte publi 1.D

Campaña interactiva para mozas e adolescentes de sensibilización sobre igualdade de xénero, desde un enfoque de respecto ás persoas e tentado chegar á familia. Co obxectivo de incidir positivamente na percepción de igualdade entre home e muller desde a visión da igualdade entre persoas, o respecto ás diferenzas e aos dereitos dos individuos.

 HAY MUCHOS RUIDOS QUE NO NOS DEJAN VER A CADA UNA DE LAS PERSONAS!

Encontremos la música para todos!

SEN «ESTÉREO» TIPOS

A campaña 1.1 “En Plan Ti , En Plan Persoa”, foi deseñada para a Asociación  Daleth, subvencionada pola Secretaría de  Igualdade dá Xunta de Galicia e Fondo Social Europeo ( FSE) con cargo ao programa operativo  FSE Galicia 2014-2020.